Innholdsmarkedsføring

Ingen 2 for 1 eller supersalg

Innholdsmarkedsføring handler ikke først og fremst om hva du har å selge, men om hva du står for, hvordan du vil oppleves – og hva du kan hjelpe til med.

Økt eksponering gir økt synlighet. Trafikken og synligheten kan videre gi: Nye kunder, lesere, interessenter, forespørsler, påmeldinger, nedlastinger og handlinger.

Altså, innholdsmarkedsføring er en strategi som går ut på å engasjere kunder og på den måten bygge langsiktige relasjoner. Relasjoner som kan måles opp mot en forretningsverdi.

gjennomsiktig

Vis verden

Robert Rose, er en av de absolutte høvdingene innen innholdsmarkedsføring.
Han pitch´er innholdsmarkedsføring på en treffende måte:

“Tradisjonell markedsføring og reklame handler om å fortelle verden at du er en rockestjerne.
Med innholdsmarkedsføring så viser du verden at du faktisk er en”

 

 

innhold_pexels-photo-129907Fra første skisse, til siste kode

Vi i KLOK er både interessert og fascinert av de mulighetene som innholdsmarkedsføring gir. Vi leser og diskuter stadig nye vellykkede (og ikke fult så vellykkede) kampanjer, både internt og med PR-bransjen generelt.

Det er vår erfaring og vår mulighet til å produsere innhold på alle flater, som gjør at vi er leverandøren som våger å ta dine ønsker både ett og to steg videre.

KLOK er ikke redde for samarbeid, vi snakker bredt ut mot mange forskjellige fagmiljø. På den måten kan vi ivareta kunden med ekspertise i alle ledd.

Samtidig er vi ikke redde for å gjennomføre våre ideer, fra første skisse til siste kode. Vi er trygge på vår kunnskap, samtidig som vi daglig tillegger oss nytt innhold for å ligge først i køen.